Gemman eilinen pissailu taisi johtua siitä hermostumisesta ja annoin sille illalla vielä naudan mahaa, eli siis juominen siitä ja saattoi olla pyytänytkin ulos vielä illalla äidiltä, mutta tämä ei välttämättä ollut kuullut. Toivottavasti näin, sillä epäilen, ettei se mikään mielenosoitus ollut, sillä koira teki sen niin lähellä porttia.

Unohdin kokonaan kertoa meidän agitreeneistä jotka alkoivat taas. Enkä ole niistä kuukausi sittenkään kertonut. Eli treenataan Hyvinkäällä Tiina Väisäsen opissa, ja minä olen meidän ryhmän huonoin ohjaaja. Olin niin jumissa kaksi kuukautta sitten, että ihan hävetti. Toi agility ei ole niin mun laji, kuin toko. Harmi vaan, kun koiralle sopis paremmin agi. Ois jännä nähdä, jos se suostuisi menemään jonkun kokeneen ohjaajan kanssa, että miten koira muuttuisi siinä menossa. Mä olen niin kauhean kömpelö.

Mutta siis on mennyt nyt ihan hyvin nuo treenit. Koira tulee kyllä mukana, kunhan omistaja osais...  Jos osaisi.

Mutta siis torstaina ehdittiin tehdä vain yksi rata ja keinua, johon saatiin hyvät ohjeet, kun koira inhoaa sitä liikettä siinä. Mutta sen voin selittää myöhemmin.

 

Rata oli lyhyt, lähinnä vain käännöksiä ja valsseja ja juoksemista putken jälkeiselle hypylle. Menihän se ihan hyvin muutaman mun sähläilyni jälkeen ja koira jaksoi toistaa hyvin ton pätkän. Puomi ei siis liity rataan mitenkään, oli vain siinä sivussa.

Ja mä pyydän, että kirjoittaisitte kommentit omilla nimillänne, kuten edellisessäkin oli tosi hyvä kommentti, niin ihan omalla nimellä voi kirjoittaa, kirjoitanhan minäkin tänne ja saan varmaan vihaisia katseita, että en arvosta koiraa tai muuta sälää. Huomioikaa nyt sitten kaikkia, että nämä ovat mun omia ongelmia, koirahan on hyvä, yks helpoimpia lagotoita peruselämässä (jos tota eilistä ei oteta mukaan), enkä mä todellakaan ole ottamassa seuraavaa koiraa sen takia, ettei toi ole hyvä, se on hyvä, mutta mä en ole. Tykkään mä oikeesti tästä puuhasta.